Haarwerken

Heeft u een pruik nodig?
Kapsalon OLVG heeft pruiken en haarstukken in alle kleuren en modellen. Als wij een de gewenste pruik niet op voorraad hebben kunnen we deze bestellen.

Als erkend haarwerk specialist geven wij u deskundig advies, zodat u altijd een haarwerk krijgt die bij u past.

Indien het medisch noodzakelijk is, kunnen wij ook aan huis komen.

Hoe vergaat het eerste gesprek
U kunt zowel telefonisch als via email met ons een afspraak maken. Dit is mogelijk binnen 5 werkdagen. Wij nodigen u dan uit voor een intake gesprek.

Het intake gesprek is altijd vrijblijvend (kosteloos) en duurt 30 tot 60 minuten. Dit gesprek kan in een afgesloten ruimte in de kapsalon zijn of als het medisch noodzakelijk is, bij u thuis.

Wat voor pruiken zijn er?
In ons assortiment hebben wij pruiken en haarwerken van zowel synthetisch als echt haar en alles dat daar tussen in zit. Ook kunt u bij ons terecht voor blackhair en maatwerk.

Wat is de levertijd van pruiken?
Confectiehaarwerken zijn vaak binnen enkele dagen (1 a 2 werkdagen) geleverd.
Voor maatwerk kan de levertijd oplopen van 3 tot 6 maanden afhankelijk van het type.

Hoe kies ik een pruik?
Nadat wij u geadviseerd hebben over de mogelijkheden kiest u vrijblijvend één of meerdere pruiken. Indien nodig zullen wij deze bestellen en voor u reserveren (minimaal 3 en maximaal 6 weken).

Wij plannen met u een afspraak om alle pruiken te kunnen passen.

Hoe werkt het passen van de pruik?
Alle pruiken die wij voor u hebben besteld, zullen we bij u passen. In onze salon is een afgeschermde ruimte voor uw privacy.

Nadat u een keuze heeft gemaakt, maken wij de pruik voor u op maat.

Wat kost een pruik?
De meeste synthetische modellen vallen binnen de vergoeding van uw zorgverzekering. Voor modellen van echt haar en maatwerk kan het voorkomen dat u een eigen bijdrage moet betalen.

Wij zullen u in alle gevallen de prijs vooraf met u overleggen en u adviseren over welke mogelijkheden er binnen uw zorgverzekering zijn. Wij zullen contact opnemen met uw zorgverzekeraar om de vergoeding te achterhalen.

Wij maken de declaratie voor uw zorgverzekering in orde. Indien er een eigen bijdrage van toepassing is dient te worden, dan betaalt u deze direct aan ons. Let op: de garantieperiode van een haarwerk is één jaar.

Wat als er een geschil ontstaat?
Wij zullen er alles aan doen met samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zijn wij aangesloten bij de geschillencommisie.

Ik heb een klacht over de behandeling?
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over uw behandeling, dan vragen wij u altijd contact met ons op te nemen. Wij zijn aangesloten bij de ANKO en hiervoor zijn standaard richtlijnen voor opgesteld. Via onderstaande link vindt u alle informatie over de klachtenprocedure.

https://www.anko.nl/data/pdf-documenten/geschillencommissie/consumentenfolder-anko.pdf